Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Threesome yang Awesome...yeah3x


Lambat plak nak update blog nie...berita pasal kemenangan Malaysia pun dah nak lapuk tapi nak citer gak my experience masa game tu..boleh kan? hehehe...En AL pg stadium wei...menjadi seorang dari 85 000 kat Stadium Nasional Bukit Jalil..fuhh..bangga2 siot...:)
Pasnie tah bila ade lagi camnie. Seingat En AL last skali pegi stadium adalah masa perlawanan Setan Merah lwn  Malaysia je,Itu mmg pnuh mcm game haritu..hohohohoh.
Kalau tgk title blog nie, "Threesome". Perkataan baru ni..Sorry la pihak pencinta bahasa, saya terpaksa adjust ayat "Awesome"..Kenapa "Threesome" ?? Tak lain tak bukan kerana Malaysia menang lawan Indonesia 3 -0 dlm AFF Suzuki Cup. Result penuh klik la "Threesome".
Cayalah Harimau Malaya.

Nak tahu experience En AL. Just dgn gambar je dah cukup kot...:)

1) Ticket as proof En AL pegi stadium. RM 30 nie..kopak2..

2) Memberaturkan diri untuk masuk. Actually bersesak2..hahahha

3)Sblm game start..orang dah mula ramai

4) nyanyi " Negaraku, tanah tumpahnya negaraku..."

5) Ultra Malaya ?? Tq En Sabau n En Amad atas kesedian untuk tengok bola


6) Final result. Puas Hati.

En AL : Let's park the bus in front of our goal for the 2nd leg final..hahhahha

Read more...

Jom Kenal Pengasas Laman Web Sosial...:)

salam,

Dah lama rasenyer tak update blog nie...hoohoh....malas gler nak update kat blog yang tak seberapa nie.  

[START]
Hampir smua manusia dewasa or even bdk2 kecik ada satu  laman web sosial ataupun pernah mencuba laman web sosial nie. Giler kentang kan...hohoohoh...Bg En AL hanya mula kenal dengan rangkain sosial nie kat Universiti lu..lambat gler kan....

En AL pernah ada Friendster, MySpace, High 5, Tagged and Facebook je...Glerr....Tp sekarang yang active tinggal Facebook je..kesian kat account yang lain2 tu ek??huuhuhu...Nak try gak pakai Twitter tapi sape nak follow saya?

Jom usha pengasas smua laman web sosial ni :
1) Facebook
Diasaskan oleh Mark Zuckerberg dgn kawan2nya Eduardo Saverin, Dustin Moskotiv dan Chris Hughes. Mark Zuckerberg ini adalah pelajar Harvard yang telah menggunakan data utk student2 Harvard sebagai rujukan dia unruk mewujudkan Facebook nie. Sekarang nie, adalah antara orang terkaya kat dunia dan baru berumur 26 tahun..hohooho...Bagaimana diri anda pada umur 26 tahun??? Fikir2 kan lah..

2) Twitter
Diasaskan oleh Jack Dorsey . Lahir pada 19 Nov 1976 adalah seorang Software Designer dan ahli perniagaan. Dalam usaha untuk mengembangkan projek twitter ini dia telah berkerjasama dengan rakannya Evan William dan Biz Stone. Nilai Twitter sekarang dianggarkan bernilai RM 11.6 Billions. Kaya bukan??

3) Friendster
Diasaskan oleh 3 orang yang bernama Jonathan Abraham, Peter Chin, and Dave Lee in 2002 in California. Friendster menguasai dunia dengan jumlah pengguna lebih 90% datangnya dr Asia terutamanya Philipine, Indonesia and Malaysia.
En AL dulu selalu la cuba usha awek kat friendster tapi tak pernah berjaya.korang camner lak..:P

Sampai kat sini dulu la...Nak buat keje jap..Asalamualaikum..

En AL : Bila la nak pakai smart phone bila update status via.....hohoho. Asyik pakai handphone cap ayam je...:P

 

Read more...

Banyaknyer gol..hoohoho

Salam...hr ni cter pasal bola sepak...maklumlah demam bola " El Classico" baru je habis...hohoohoh..pada yang tak tahu apa itu " El Classico" pegi la google jap...:P

Final result : Barca 5 RM 0

Jom baca berita bola sepak yang lebih menarik kat bawah.
Source : KoSmO


Kelab bola sepak kalah 55-0

PENJAGA gol Madron FC, Gavin Hall mengambil bola yang masuk ke dalam gawangnya dalam satu perlawanan baru-baru ini.



LONDON - Kelab bola sepak Britain yang selalu kalah dengan jaringan besar, Madron FC menunjukkan sedikit peningkatan apabila ia hanya kalah 22-0 pada Sabtu lalu selepas mencipta sejarah tewas 55-0 pada minggu lalu, lapor sebuah akhbar semalam.
Walaupun terdapat peningkatan, cuma penjaga gol, Gavin Hall dan tujuh lagi pemain sahaja yang bersetuju untuk merakamkan gambar berpasukan manakala tiga lagi tidak mahu kerana terlalu malu.
Kelab itu kalah kesemua 11 perlawanan dengan memberikan 227 gol kepada pihak lawan namun ia bukannya pasukan tercorot dalam Liga Cornish Mining kerana terdapat beberapa kelab lain yang dipotong mata. - Agensi

En AL : Malaysia start main Suzuki Cup ptg nie...wish u luck...
Read more...